تماس با ما

 قطعا یکی از نیاز های هر فروشگاه اینترنتی، ارتباط داعم با مشتریان عزیز می باشد که به بهبود عملکرد فروشگاه ها کمک خواهد کرد. به همین دلیل ما نیز در فروشگاه اینترنتی طرلان در تلاش هستیم تا به هر طریقی با مشتریان عزیز در ارتباط باشیم تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات، در راستای بهبود عملکرد فروشگاه قدم برداریم.

لذا شما مشتریان عزیز می توانید با استفاده از روش های ارتباطی فروشگاه، همانند اکانت های ما در شبکه های مجازی و یا از طریق سایت و ایمیل رسمی فروشگاه، نظرات و انتقادات خود را با تیم پشتیبانی طرلان در میان بگذارید.

 فروشگاه آرایشی و بهداشتی طرلان در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد تا شما مشتریان به راحتی سفارش خود را در سایت به ثبت رسانده و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

تیم پشتیبانی آرایشی و بهداشتی طرلان

برای اینکه بتوانیم در تمام مراحل خرید اینترنتی شما در کناز شما مشتریان عزیز باشیم، تیم پشتیبانی طرلان در تلاش است تا در هفت روز هفته و هر ساعت از شبانه روز بتواند با شما در ارتباط باشد و بتوانیم به شما کمک نماییم تا خرید خود را به راحتی و آسودگی خاطر ثبت رسانده و محصول مورد نظر را درب منزل خود دریافت نمایید.

راه­ های ارتباطی مختلفی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا بتوانید از طریق آن­ها، خیلی سریع با تیم پشتیبانی ارتباط گرفته و مشکل خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

تلفن ثابت

نشانی فروشگاه

استان فارس - شیراز

ایمیل

arayeshitarlan@gmail.com