رویه ارسال سفارشات

در هر خرید اینترنتی، یکی از مسائل مهمی که وجود دارد، نحوه سفارش مرسوله ها و سفارشات انجام شده از طریق سایت می باشد و در واقع افراد مایلند خرید خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند. از این رو نسبت به نحوه ارسال سفارشات حساسیت خاصی نشان خواهند داد. به همین خاطر ما در فروشگاه آرایشی طرلان تلاش می کنیم تا سفارشات شما عزیزان را در سریع ترین زمان ممکن آماده کرده و از طریق پست پشتیاز و یا تیپاکس خدمت شما مشتریان عزیز ارسال نماییم.

سفارشات ثبت شده توسط شما در فروشگاه اینترنتی آرایشی طرلان، در یک الی دو روز کاری آماده سازی و ارسال خواهد شد. همچنین می توانید مراحل ارسال مرسولات پستی را از طریق پنل کاربری خود و یا بخش پیگیری سفارشات پیگیری نمایید.

 

ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز

ارسال از طریق پست پیشتاز یکی از روش­های رایج برای ارسال سفارشات می­باشد. در صورت انتخاب این روش، مرسوله­ ها با پست پیشتاز ارسال شده و شما از طریق سامانه رهگیری اداره پست امکان اطلاع دقیق از موقعیت مرسوله خود را خواهید داشت. در این روش، بعد از آماده ­سازی سفارش توسط تیم فروشگاه اینترنتی آرایشی طرلان، مرسوله به اداره پست تحویل داده شده و بعد ثبت سفارش شما، این موضوع از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

با کد رهگیری که در پیام برای شما ارسال شده می­توانید، وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید. مرسوله ­های ارسال شده توسط پست پیشتاز، اغلب بعد از 2 تا 5 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

ارسال سفارشات از طریق تیپاکس

برای آن که شما عزیزان، بهترین خرید اینترنتی را تجربه کنید، فروشگاه طرلان، ارسال سفارشات از طریق تیپاکس را نیز انجام خواهد داد. در صورتی که مایلید سفارش شما از طریق تیپاکس ارسال شود کافی است در زمان خرید محصولات و بعد از طی کردن مرحله سبد خرید، از بین گزینه ­های حمل و نقل، گزینه ارسال از طریق تیپاکس را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه ارسال از طریق تیپاکس، بعد از آن که سفارش شما آماده شد، تحویل تیپاکس داده شده و از طریق پیامک، کد رهگیری آن برای شما ارسال خواهد شد تا در سامانه رهگیری تیپاکس امکان بررسی دقیق وضعیت مرسوله برای شما وجود داشته باشد.

ما تلاش کرده ایم تا با آماده سازی هرچه سریع تر سفارشات و ارسال آن از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس، رضایت شما مشتریان عزیز را بدست آوریم. شما می توانید سفارشات خود را از طریق پنل کاربری خود در فروشگاه آرایشی طرلان و یا بخش پیگیری سفارشات، پیگیری نمایید. همچنین تیم پشتیبانی طرلان در هر ساعت از شبانه روز آماده راهنمایی شما عزیزان نسبت به مشکلات پیش آمده می باشند.