شیوه های پرداخت

یکی از موارد مهم که در خرید های اینترنتی وجود دارد، شرایط پرداخت هزینه سفارشات می باشد و نحوه پرداخت و عدم افشا شدن اطلاعات بانکی در پرداخت از طریق درگاه های بانکی برای بسیاری از افراد دغده مهمی می باشد.

 به همین دلیل ما در فروشگاه آرایشی طرلان تلاش کرده ایم تا بتوانیم بهترین درگاه های پرداخت آنلاین را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده و از درگاه های امن و معتبر برای ثبت سفارشات در فروشگاه استفاده نماییم.

استفاده از درگاه ­های امن بانکی خیال شما را راحت خواهد نمود که به درستی پروسه خرید شما به ثبت رسیده و همچنین اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ عنوان افشا نخواهد شد.

هنگام پرداخت از طریق درگاه های بانکی، حتما به SSL صفحه پرداخت توجه داشته و مطمعن شوید که از پروتکل HTTPS استفاده شده است. بعد از ثبت سفارش، اطلاعات آن از طریق ایمیل برای شما ارسال شده و از طریق آن امکان پیگیری سفارش برای شما وجود خواهد داشت.

icon About

توصیه می­شود فاکتوری که از سوی آرایشی طرلان صادر شده را تا زمان تحویل بسته، نزد خود نگه دارید تا چنانچه هر نوع مشکلی وجود داشت امکان حل مشکل از طریق تماس با پشتیبانی فروشگاه برای شما در سریع­ترین زمان ممکن فراهم باشد. در صورتی که در زمان خرید، از حساب شما مبلغ سفارش کسر شده اما سفارش شما از سوی فروشگاه دریافت نشود جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که مبلغ سفارش دوباره به حساب شما برگشت داده خواهد شد. هر نوع مشکلی که در این زمینه برای شما به وجود آمد تنها کافی است که با تیم پشتیبانی طرلان تماس بگیرید.

تخفیفات فروشگاه آرایشی طرلان

برای اینکه بتوانید از جشنواره ها و تخفیفات ویژه فروشگاه اینترنتی آرایشی طرلان مطلع شوید، می توانید با دنبال کردن صفحات ما در شبکه های مجازی، از کد های تخفیف ارائه شده استفاده نمایید.

ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات و محصولات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم تا بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را بدست آوریم.