خدمات پس از فروش

ضمانت بازگشت کالا

بدون شک یکی از مزایای مهم برای هر فروشگاه اینترنتی، خدمات پس از فروش آن فروشگاه می باشد. به همین دلیل ما نیز سعی کرده ایم تا برای شما مشتریان عزیز، خدمات پس از فروش جامع و کاملی ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی سفارشات خود را در آرایشی و بهداشتی طرلان ثبت کرده و محصول مورد نظر را به راحتی دریافت نمایید.

جدا از آن خدمات پس از فروش کمک خواهد کرد تا در هنگام بروز هرگونه مشکل در هر بخش از خرید، بتوانید با آسودگی خاطر نسبت به حل مشکل اقدام نمایید. تمام این خدمات به منظور رضایت شما مشتریان عزیز از خرید در فروشگاه طرلان می باشد.

در هنگام انصراف از خرید به این نکته توجه داشته باشید که مرجوع کردن کالا در صورتی امکان پذیر می باشد که باز نشده بوده و پلمپ ها و بسته بندی محصول مانند برچسب ها و یا نایلون و وکیوم آن ها تغییر نکرده باشند. در غیر این صورت امکان بازگشت کالا امکان پذیر نمی باشد.

همچنین پس از دریافت سفارش، حداکثر تا 48 ساعت امکان بازگشت کالا موجود بوده و در طی این زمان می توانید نسبت به مرجوع کردن کالای مورد نظربا تماس از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی طرلان اقدام نمایید. 

در صورت بروز هرگونه مشکل در بسته بندی محصولات، مغایرت محصول سفارش داده شده با محصول ارسالی و یا مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی که ناشی از حمل و نقل کالا می باشد، می توانید با تیم پشتیبانی طرلان در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم در خصوص عودت دادن کالا را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در عودت دادن کالا حتما فاکتور سفارش را نیز به همراه داشته باشید. هرگونه مرجوعی سفارشات تنها در صورت وجود فاکتور ارسالی از طریق فروشگاه طرلان امکان پذیر می باشد.

شما عزیزان می توانید با تماس با فروشگاه و یا راه های ارتباطی ما در فضای مجازی، می توانید نسبت به عودت دادن کالای مورد نظر اقدام نمایید.