بلاگ آرایشی, آرایش چشم

آموزش آرایش چشم در خانه در 8 مرحله

آموزش آرایش چشم- اموزش ارایش چشم - آموزش آرایش چشم در خانه - آموزش آرایش چشم حرفه ای

آموزش آرایش چشم

یکی از اصلی­ ترین بخش­ های هر نوع میکاپی، آرایش چشم است. در واقع با داشتن یک آرایش چشم زیبا می ­توان به ساده ­ترین میکاپ­ ها نیز جلوه بخشید. برای همین خیلی از خانم ­ها دوست دارند در خانه خود این بخش از آرایش را یاد گرفته و به این شکل به راحتی برای مراسم ­های مختلف، با زیبایی هر چه بیشتر حاضر شوند.

خوشبختانه این روزها به دلیل در دسترس بودن وسایل مختلف آرایشی که کیفیت خوبی نیز دارند در خانه به راحتی می ­توان در خانه آرایش چشم داشت. اگر شما نیز به دنبال بهترین آموزش آرایش چشم در خانه هستید و دوست دارید به سادگی خودآرایی را یاد گرفته یا حتی برای دیگران میکاپ انجام دهید توصیه می­شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

وسایل آرایشی برای آرایش چشم چیست؟

وسایل آرایشی برای آرایش چشم چیست؟

وسایل آرایشی برای آرایش چشم چیست؟

آرایش چشم نقشی بسیار پررنگ در زیبایی چهره خواهد داشت و با یک آموزش آرایش چشم حرفه ­ای می­توان به چهره زیبایی بیشتری بخشید. به منظور آرایش چشم از وسایل آرایشی مختلفی مثل ریمل، مداد چشم، سایه چشم، خط چشم و... استفاده می­شود. در کل در اموزش ارایش چشم وسایل آرایشی زیر به کار برده می­شوند:

1. سایه چشم

یکی از لوازم آرایشی مورد نیاز برای یک آموزش آرایش چشم حرفه ای که به کمک آن می­توان یک آرایش هماهنگ با رنگ استایل خود داشت سایه چشم است. برای انتخاب رنگ سایه باید همچنین به رنگ پوست، مدل چشم و نوع آرایش توجه داشت. سایه نود کانسیلر دار از جمله محصولات پر فروش سایت طرلان می باشد.

2. خط چشم

خط چشم نیز یکی دیگر از لوازم آرایشی کاربردی در آموزش آرایش چشم به شمار می­آید. با یک خط چشم اصولی می­توان چشم­ها را درشت­تر و کشیده­تر نشان داد.

3. ریمل

 

یک آرایش چشم با کشیدن ریمل، بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان خواهد داد. ریمل، باعث پرپشت دیده­شده مژه­ها شده و چشم­ها حالت بسیار زیباتری پیدا می­کنند.

4. مژه مصنوعی

 

برای برخی از مراسمات اگر دوست دارید آرایش شما کاملاً حرفه ­ای و زیبا به نظر برسد، استفاده از مژه مصنوعی بسیار تاثیر خواهد داشت. با مژه مصنوعی چشم ­ها درشت­ تر و زیباتر دیده­ می­شوند.

5. فرمژه

 

در نهایت می­توان به کمک یک فرمژه، حالت زیباتری به مژه­ ها داد. فرمژه با فر کردن مژه ها آن­ ها را بلندتر و مرتب­تر نشان می­دهد.

کرم بیس و مرطوب کننده نیز از دیگر مواردی هستند که برای داشتن یک آموزش آرایش چشم حرفه ­ای به آن نیاز خواهید داشت.

آموزش آرایش چشم در خانه به صورت مرحله­ ای

آموزش آرایش چشم در خانه به صورت مرحله­ ای

آموزش آرایش چشم در خانه به صورت مرحله­ ای

قطعاً برای شما نیز بسیار لذت­بخش است که در خانه به راحتی با یک آموزش آرایش چشم حرفه ­ای، زیباترین آرایش­ ها را برای خود انجام داده و برای میکاپ نیاز به شخص دیگری نداشته باشید. در ادامه مطلب با هم به صورت مرحله­ به مرحله آموزش آرایش چشم در خانه را یاد خواهیم گرفت:

1. ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید

بهتر است برای آن که پوست کاملاً تمیز باشد اول از هر چیزی صورت را با یک شوینده ملایم یا یک محلول تمیزکننده تمیز کنید. بعد از تمیز کردن پوست، در صورت داشتن پوستی خشک توصیه می­شود نواحی چون زیرچشم، گوشه ­های خارجی چشم، شقیقه­ ها و پیشانی را با یک مرطوب­ کننده از حالت خشکی خارجی کنید.

2. رنگ پایه را بزنید

سیاهی حلقه زیر چشم را با یک کرم روشن کننده بپوشانید. پوست زیر چشم را با انگشت کشیده و ماساژ دهید و همچنین از زیر چشم تا روی استخوان بینی را یک لایه کرم بکشید. در صورتی که دارای زیر چشمی تیره هستید و کرم به تنهایی قادر به پوشاندن این تیرگی نیست بهتر است برای این کار از کاورهای مخصوص زیرچشم کمک بگیرید.

برای زدن رنگ پایه، می­توانید از یک یا ترکیب چند کرم پودر استفاده کنید. البته در این زمینه باید به هماهنگی رنگ پایه روی پلک و زیر چشم توجه داشته باشید.

3. شروع به زدن سایه پلک کنید

در این بخش از اموزش ارایش چشم، پشت چشم شما آماده نشستن سایه ­ها می­باشد. برای زدن سایه پلک، می­توانید به دلخواه از یک یا چند رنگ استفاده کنید. برای پشت چشم بهترین رنگ، رنگ­های متوسط مانند صورت ملایم یا قهوه­ای روشن هستند.

4. برای زیر ابرو از رنگ روشن استفاده کنید

با یک رنگ روشن مانند سفید، طلایی روشن یا دیگر رنگ­های روشن و البته ملایم و ضعیف­تر در جعبه سایه، زیر ابرو را به خوبی مشخص کنید.

5. چین و چروک پشت چشم را رنگ بزنید

به کمک رنگ­ های تیره می­توانید چین و چروک پشت چشم را بپوشانید. البته باید در نظر داشت این رنگ باید از رنگ کرم پودر تیره­تر باشد. حال با برس مخصوص سایه، رنگ روشن را به صورت ضربه ­ای بر روی رنگ تیره بزنید. دوباره از بخش گوشه خارجی چشم تا 2/3 کمان داخلی روی پلک را با رنگ بنفش، قهوه ­ای یا ترکیب دو رنگ تیره این چنینی استفاده کنید.

همیشه سعی کنید در آرایش چشم، از ترکیب چند رنگ سایه استفاده کنید و بعد از زدن سایه، به کمک انگشت یا برس مخصوص، مسیر رنگ­ ها را از بین برده و به آرایش خود حالت طبیعی­ تری ببخشید.

6. خط چشم بکشید

آموزش آرایش چشم- اموزش ارایش چشم - آموزش آرایش چشم در خانه - آموزش آرایش چشم حرفه ای

برای کشیدن خط چشم بهتر است از یک قلم­موی نوک تیز استفاده کنید. این کار کمک می­کند تا خط چشم ظریف­تری داشته باشید. خط چشم باید کاملاً براساس نوع چشم شما انتخاب شود تا بیشترین زیبایی و جلوه را به چشم ­ها ببخشد. برای دقیق کشیدن خط چشم، حتماً چشم موردنظر را کاملاً ببندید تا تسلط بیشتری روی آن داشته باشید.

برای کشیدن­تر دیده­ شدن چشم­ها می­توانید از خط چشم پرطرفدار گربه ­ای استفاده کنید.

7. مژه مصنوعی بگذارید

اگر دوست دارید چشم­های شما بیشتر خود را نشان دهند قطعاً مژه مصنوعی می­تواند به شما کمک کند. برای گذاشتن مژه مصنوعی کافی است آن را با یک موچین برداشته و بعد از زدن چسب آن را با دقت روی خط رویش مژه­ ها قرار دهید. مطمئن شوید که به خوبی سرجای خود چسبیده است.

8. مژه­­ ها را فر کنید

برای آن که مژه ­ها حالتی رو به بالا داشته باشند به سراغ فرمژه بروید. مژه­ ها را بین فرمژه برای 5 ثانیه نگه داشته و بعد رها کنید. برای راحتی بیشتر، چشم را در زمان استفاده فرمژه ببندید. این را در نظر داشته باشید که بهترین زمان استفاده از فرمژه قبل از زدن ریمل است.

8. با یک ریمل، زیبایی چشم­ ها را تکمیل کنید

اگر مرحله مژه مصنوعی را حذف کرده­اید باید ریمل را با حوصله و دقت بیشتری بزنید تا چشم ­ها خود را نشان دهند. از پایه مژه ­ها شروع به زدن ریمل کنید و همچون حالت جاروکشی، برس ریمل را به سمت بالای مژه حرکت دهید. مراقب باشید ریمل باعث سیاهی بالا یا پایین پلک نشود.

حرف آخر

 

در این مطلب با هم یک آموزش آرایش آرایش چشم حرفه­ای و در عین حال ساده را مرحله به مرحله یاد گرفتیم. آرایش چشم را می­توانید با تمرین و تکرار به راحتی در خانه یاد بگیرید. شما عزیزان همچنین می­توانید محصولات آرایش چشم را از فروشگاه آرایشی طرلان خریداری نمایید

6 دیدگاه در “آموزش آرایش چشم در خانه در 8 مرحله

  1. نه گفت:

    کامل بود 👏🏻

    1. web_kamyab گفت:

      تشکر

  2. shadi گفت:

    خیلی عالی😍😍

    1. web_kamyab گفت:

      خیلی ممنون

  3. Pakdel گفت:

    بسیار عالی و توضیحات کامل

    1. web_kamyab گفت:

      تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *