بلاگ آرایشی, آرایش صورت

آموزش میکاپ صورت | انواع ارایش صورت

اموزش میکاپ صورت - انواع ارایش صورت- آموزش آرایش صورت ساده و زیبا - آموزش آرایش صورت ایرانی

آموزش آرایش صورت

یکی از لذت ­بخش­ترین کارها برای اکثر خانم­ های شیک و جذاب، آرایش کردن است. در واقع آرایش صورت یکی از کارهایی است که بیشتر خانم­ ها با انجام آن انرژی گرفته و حس بهتری خواهند داشت. این لذت زمانی با خرید لوازم آرایشی صورت ارزان دو چندان خواهد شد که خود بتوانند در خانه یک آرایش زیبا را بر روی چهره خود انجام دهند.

این روزها به لطف آموزش میکاپ صورت این کار به کاری بسیار آسان تبدیل شده است. در واقع شما خیلی راحت با در اختیار داشتن لوازم آرایشی مناسب، این امکان را داشته تا در خانه میکاپ صورت خود را به زیباترین شکل انجام دهید.

اگر شما نیز به دنبال یک آموزش آرایش صورت ساده و زیبا هستید توصیه می­شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

انواع ارایش صورت

اموزش میکاپ صورت - انواع ارایش صورت- آموزش آرایش صورت ساده و زیبا - آموزش آرایش صورت ایرانی

پیش از پرداختن به یک آموزش میکاپ صورت بد نیست کمی با انواع ارایش صورت آشنا شویم:

1. آرایش صورت به سبک اروپایی

این روزها آرایش اروپایی یا لایت یکی از پرطرفدارترین انواع آرایش است. تا جایی که اکثر عروس­ خانم­ها نیز برای شب ازدواج خود این آرایش را انتخاب می­کنند. در این نوع آرایش همه چیز در حد ملایم به کار برده شده و با یک رژی مات یا صورتی کدر تکمیل می­شود.

برای آرایش چشم نیز سایه اسموکی یا دیگر سایه­ هایی با رنگ قهوه­ای و مژه­ هایی با ریمل کم دیده می­شود. در این نوع آرایش صرفاً هدف از بین بردن عیب­ های صورت و به رخ کشیدن زیبایی طبیعی چهره می ­باشد.

2. آرایش صورت به سبک کلاسیک

این نوع آرایش در واقع یکی از انواع قدیمی و شیک آرایش محسوب می­شود. در این میکاپ، آرایش چشم و لب کاملاً با هم در ارتباط هستند و در واقع در صورت غلیظ بودن آرایش لب، آرایش چشم روشن و لایت انتخاب خواهد شد و برای آرایش لب ملایم نیز آرایش بیشتری برای چشم در نظر گرفته می­شود.

اغلب در این میکاپ رژ قرمز یا زرشکی و سایه­ های لایت استفاده می­شود. خط چشم مشکی در این نوع آرایش بسیار متداول می­باشد.

3. آرایش صورت به سبک شرقی

اموزش میکاپ صورت - انواع ارایش صورت- آموزش آرایش صورت ساده و زیبا - آموزش آرایش صورت ایرانی

در این سبک از میکاپ، بیشتر از رنگ­های شاد و جیغ استفاده می ­شود. رنگ­ هایی گرمی چون قرمز، سرخ­آبی، بنفش و... را می­توان بیشتر از دیگر رنگ­ها در این نوع آرایش دید.

4. آرایش صورت به سبک عربی

آرایش عربی همیشه یک آرایش غلیظ و پررنگ است و در آن رنگ­ های گرم و تیره خود را به خوبی نشان خواهند داد. آرایش عربی را می­توان یکی از شلوغ­ ترین و پرکارترین نوع آرایش به شمار آورد. در این نوع آرایش، تمرکز زیادی بر روی برجسته نشان دادن لب و گونه خواهد شد.

5. آرایش صورت به سبک هالیوودی

این نوع آرایش بسیار شبیه به آرایش اروپایی است. در این آرایش بسیار مهم است که حالت طبیعی صورت حفظ شود. در این میکاپ بین چشم ­ها و لب­ ها تضاد خاصی وجود خواهد داشت.

6. آرایش صورت به سبک لبنانی

بیس کار آرایش لبنانی، یک کرم پودر سنگین و چرب است و خط چشم نیز در این آرایش به صورت پهن و گربه­ای است و در زیر چشم نیز کشیده خواهد شد. در این آرایش همچنین از سایه ­های تیره استفاده می­شود.

7. آرایش صورت به سبک خلیجی

در آرایش چشم این نوع آرایش، بیشتر از رنگ­ های تیره کمک گرفته می­شود. در این نوع آرایش خط چشم ­های طولانی بیشتر استفاده می شود. مژه مصنوعی نیز یکی از مهم­ترین آیتم­های این آرایش است.

8. آرایش صورت به سبک مصری

در این نوع آرایش توجه ویژه­ای به چشم ­ها خواهد شد. خط چشمی موازی در بالا و پایین چشم در این آرایش کشیده شده و تا یک بند انگشت بعد از بخش انتهای پلک ادامه پیدا می­ کند.

آموزش آرایش صورت ایرانی

اموزش میکاپ صورت - انواع ارایش صورت- آموزش آرایش صورت ساده و زیبا - آموزش آرایش صورت ایرانی

تمایل ایرانی­ ها نیز این روزها به سمت یک آرایش ملایم و در عین حال زیبا است. در واقع می ­توان گفت اکثر خانم ­های ایرانی خاص ­پسند، در بین آرایش­ های مختلف، آرایش­ های لایت و اروپایی ترجیح خواهند داد. از این رو در ادامه با هم آموزش آرایش صورت ساده و زیبا را به عنوان آموزش آرایش صورت ایرانی به صورت مرحله به مرحله خواهیم داشت:

1. پوست را برای آرایش آماده کنید

بهترین حالت آرایش کردن بر روی پوستی تمیز است. پس پوست خود را به خوبی تمیز و خشک کنید. به کمک یک مرطوب­کننده، رطوبت لازم را به پوست رسانده تا به یک درخشش طبیعی دست پیدا کند.

2. از کانسیلر استفاده کنید

 برای مخفی کردن جای جوش، زخم­ها و تیرگی زیر چشم می­ توانید از یک کانسیلر استفاده کنید. کمی از کانسیلر را به بیوتی بلندر خود زده و آن را به دقت زیر چشم­ها پخش کنید.

3. کرم پودر بزنید

پوست صورت را با یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود، پوشش دهید. حتماً در انتخاب نوع کرم پودر به تناژ پوستی خود توجه داشته باشید تا آرایش کاملاً طبیعی و زیبا باشد.

4. از رژگونه استفاده کنید

با برس آغشته به رژگونه ­ای با رنگ ملایم بر روی گونه­ ها ضربه ­های سبک بزنید تا رنگ زیبایی به خود بگیرند. پیشنهاد ما برای شما عزیزان رژ گونه کیس بیوتی می باشد.

5. به ابروها حالت دهید

در هر نوع آرایشی، ابروها بسیار مهم هستند و باید ظاهر مرتب و طبیعی به آن­ها بخشید. با یک ابزار مناسب مانند مداد ابروبخش­ های خالی ابرو را پر کنید و ابروهای خود را مرتب و یکدست نشان دهید. حال مداد ابرو را به آرامی در جهت رشد موهای ابرو بکشید تا ظاهر ابروها کاملاً طبیعی باشد.

6. از سایه غافل نشوید

یک سایه تیره می­تواند زیبایی خاصی به چشم­ های شما ببخشد. یک سایه گرم و طبیعی مانند قهوه ­ای روشن برداشتن و روی پلک پایینی بکشید و بعد با یک براش آن را محو کنید تا پوست طبیعی به نظر برسد.

7. خط چشم بکشید

برای داشتن یک آرایش صورت شیک حتماً از خط چشم استفاده کنید. شما می­توانید برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ­ها می­توانید یک خط چشم دنباله­ دار یا گربه­ ای بکشید.

8. ریمل بزنید

با یک ریمل آرایش چشم خود را تکمیل کنید. کمی ریمل بر روی مژه­ها بزنید تا زیبایی خود را نشان دهند.

9. با یک رژ لب آرایش شما به پایان می­رسد

برای داشتن یک آرایش ساده و لایت بهترین حالت استفاده از رژی به رنگ ملایم مانند رژهای نود و خنثی است. البته در صورتی که علاقه دارید آرایش شما کمی بیشتر به چشم آید می­ توانید جسارت به خرج داده و با یک رژ قرمز کار را تمام کنید.

حرف آخر

در این مطلب از مجله طرلان با هم به طور خلاصه و ساده آموزش میکاپ صورت را بررسی نمودیم. شما عزیزان این امکان را داشته تا بهترین وسایل آرایشی مثل خرید رژ گونه ارزان را از فروشگاه طرلان تهیه کرده و با تمرین و تکرار، در خانه بهترین میکاپ­ها را برای خود انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *