بلاگ آرایشی, آرایش صورت

کانسیلر چیست و طریقه استفاده از کانسیلر

کانسیلر چیست و طریقه استفاده از آن

در بین لوازم آرایشی شما می توانید نمونه های بسیار مختلفی را پیدا نمایید که هرکدام به گونه ای می توانند به پوست شما در ایجاد پوششی زیبا کمک نمایند، البته اگر از نمونه های با کیفیت این محصولات خریداری و استفاده نمایید. یکی از این محصولات بسیار تاثیر گذار در زیبایی صورت، کانسیلر ها می باشند که می توانند به ایجاد پوششی زیبا بر روی پوست و همچنین از بین بردن تیرگی روی پوست بسیار تاثیرگذار باشند. به همین خاطر برای اینکه از طریقه استفاده از کانسیلر بیشتر آگاه شوید، ما در تلاش هستیم تا در این مقاله اطلاعات بیشتری به شما در این زمینه بدهیم.

چگونه کانسیلر به زیبایی پوست کمک می کند؟

 

چگونه کانسیلر به زیبایی پوست کمک می کند؟

چگونه کانسیلر به زیبایی پوست کمک می کند؟

 

کانسیلر چیست؟ اگر شما نیز طرفدار استفاده از لوازم آرایشی باشید باید بدانید که کانسیلر ها می توانند از اصلی ترین ابزار های کیف آرایشی شما باشند که استفاده از آن می تواند کمک بسیاری به زیبایی پوست و رفع خستگی آن نماید. به همین خاطر اگر آموزش استفاده از کانسیلر را به خوبی بلد باشید، با استفاده از آن قادر خواهید بود تا لک ها و تیرگی های دور چشم، خستگی و آکنه های پوستی را به خوبی از بین برده و شادابی و طراوت را به پوست خود هدیه دهید.

کانسیلر ها در اصل محصولاتی می باشند که رنگدانه هایی قوی تر از کرم پودر ها دارند و می توان آن ها را به صورت های مختلفی همانند مایع، مدادی و استیکی در بازار پیدا کرد که می توانید بر حسب نیاز خود از آن ها استفاده کرده و آن را در روتین آرایشی خود قرار دهید.

آشنایی با انواع کانسیلر

 

آشنایی با انواع کانسیلر

آشنایی با انواع کانسیلر

 

اگر به خوبی از فواید استفاده از کانسیلر ها آگاه شده باشید، باید بگوییم که این محصولات یکی از فوق العاده ترین ابزار های آرایشی برای ایجاد حالتی زیبا در صورت و همچنین پوشش نواقص پوست می باشند. این محصولات انواع مختلفی دارند و طریقه استفاده از کانسیلر نیز برای هرکدام از این محصولات به گونه های متفاوتی می باشند. در زیر نمونه ای از این محصولات را برای شما آروده ایم تا بتوانید در هنگام خرید این محصولات نهایت دقت را داشته باشید.

کانسیلر های مایع

یکی از محبوب ترین انواع کانسیلر، کانسیلرهای مایع می باشد. به لطف فرم مایع آنها، بسیار راحت تر روی پوست پخش می شوند و پوشش آنها از می تواند طیف رنگ گسترده ای را پوشش دهد.

کانسیلر کرمی

کانسیلرهای کرمی معمولاً در ابعاد کوچک تری از کانسیلر های مایع دارند و نسبت به کانسیلرهای مایع پوشش و فرم متراکم بیشتری دارند.

کانسیلر استیک

کانسیلرهای استیک یا به صورت رژلب هستند و یا دارای پکیج لیفت هستند. ساختار آنها به کانسیلرهای کرم نزدیکتر است و پوشش دهی بالایی دارند.

کانسیلر مدادی

کانسیلرهای مدادی معمولا دارای بسته بندی فشاری یا پیچشی هستند. به شکل قلم بودن، چسبندگی ارگونومیک تری را فراهم می کند و کاربرد عملی این محصولات را راحت تر می کند. به همین خاطر شما اگر آموزش استفاده از کانسیلر های آورده شده را بدانید، خواهید توانست فرم دلخواه خود را به راحتی بر روی پوست دراورید.

طریقه استفاده از کانسیلر چگونه است؟

 

طریقه استفاده از کانسیلر چگونه است؟

طریقه استفاده از کانسیلر چگونه است؟

 

بعد از تمام توضیحات در مورد چیستی کانسیلر و نقش آن در آرایش صورت، مهم ترین قسمت بحث ما آموزش استفاده از کانسیلر ها می باشد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی این محصولات را برای زیبا تر شدن پوست خود استفاده نمایید.

اگرچه طریقه استفاده از کانسیلر ها بستگی به نوع محصول که مایع باشد یا استیکی متفاوت می باشد، اما ما سعی کرده ایم تا مهم ترین روش هایی که در استفاده از این محصولات می تواند برای شما کمک کننده باشد را لیست نماییم تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

  • بهترین زمان استفاده از کانسیلر ها هنگامی می باشد که با استفاده از یک کرم پودر مناسب، پوست صورت خود را به صورت کامل پوشش داده اید. بعد از پوشش صورت با استفاده از کرم پودر ها، بهترین زمان استفاده از کانسیلر ها می باشد تا هم مقداری کمی از این محصولات مصرف شده و هم پوششی مناسب بر روی پوست شما ایجاد نمایید.
  • برای پنهان کردن تیرگی های دور چشم می توانید به مقدار کافی از کانسیلر استفاده نمایید تا بتوانید به صورت کامل تیرگی ها را پوشش داده و به زیبایی پوست خود کمک بسیاری نمایید.
  • در هنگام استفاده از کانسیلر ها باید به اندازه ای از این محصولات استفاده نمایید که خطوط روی پوست را به صورت کامل پر نشود. سپس می توانید با استفاده از یک پودر فیکساتور به ثابت شدن آرایش خود کمک نمایید.
  • بهتر است هنگام استفاده از کانسیلر آن را بر روی تمام قسمت های پوست استفاده نکنید و فقط بر روی قسمت هایی استفاده نمایید که مورد نیاز است تا ظاهری طبیعی به پوست شما بدهد.
  • بهترین نواحی برای استفاده از کانسیلر ها، تیرگی های دور چشم، لک ها و جوش های روی پوستی، قرمزی های دور بینی و به صورت کلی قسمت هایی می باشد که دچار تغییر رنگ شده است مناسب می باشد.
  • تنها استفاده کانسیلر ها به عنوان پوشش تغییر رنگ قسمت های مختلف پوست نبوده و می توانید از آن ها برای کانتورینگ صورت و قسمت هایی که می خواهید ایجاد برجستگی نمایید استفاده نمایید تا زیبایی پوست شما دو چندان شود.
  • با استفاده از کانسیلر رنگ روشن تر از رنگ پوست می توانید قسمت پایین چشم، پیشانی، استخوان بینی و چانه خود را روشن کنید و با رنگ تیره می توانید زیر استخوان گونه، گوشه های پیشانی و خط فک را سایه بزنید.

در هنگام خرید کانسیلر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

در هنگام خرید کانسیلر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید کانسیلر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

همانطور که گفتیم کانسیلرها در رنگ ها و فرم های مختلفی وجود دارند. اما شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است. هنگام خرید کانسیلر باید به مراحل زیر توجه کنید:

اگر قصد دارید تا از کانسیلر ها به عنوان یک محصول برای پوشاندن جای زخم هایی مانند آکنه، لک ها و سیاهی زیر چشم استفاده نمایید، نیاز دارید تا یک کانسیلر با تناژ حداکثر یک رنگ روشن تر استفاده نمایید تا بتواند عملکرد مناسب را به شما هدیه دهد.

اگر قصد دارید تا برای از بین بردن ناهمواری های روی پوستی از این محصولات استفاده نمایید، بهتر است یک محصولی را انتخاب نمایید که تناژ رنگی سبز و یا زرد داشته باشد. در هر کدام از این روش ها، طریقه استفاده از کانسیلر نیز متفاوت تر خواهد بود.

می‌توانید کانسیلرهای سالمونی رنگ را برای خنثی کردن حلقه‌های تیره زیر چشم و کانسیلرهای سبز را برای پنهان کردن قرمزی انتخاب کنید.

جدا از این، در انتخاب کانسیلر باید نوع پوست خود را نیز در نظر بگیرید. شما باید از کانسیلرهای مات که پوست خشک شما را حتی خشک‌تر نشان می‌دهند دوری کنید.

نکاتی برای انتخاب کانسیلر مناسب برای زیر چشم

 

نکاتی برای انتخاب کانسیلر مناسب برای زیر چشم

نکاتی برای انتخاب کانسیلر مناسب برای زیر چشم

 

باید اطمینان حاصل کنید که از محصولی با رنگی متناسب با رنگ پوست خود استفاده می کنید تا کانسیلر روی صورت شما مصنوعی به نظر نرسد و لکه هایی که پنهان می کنید مشخص نباشد.

پس از استفاده از کانسیلر، باید آن را با پودر فیکساتور ثابت کنید تا از ماندگاری آن در تمام طول روز مطمئن شوید. در این صورت کانسیلر خطوط را پر نمی کند و در تمام طول روز به اثر خود ادامه می دهد.

کانسیلرهای مایع و کرمی از نظر کاربرد، اگر نه از نظر اثر ماهیت، تفاوت هایی دارند. کانسیلرهای مایع محصولات نازک تر و پراکنده تر هستند، در حالی که کانسیلرهای خامه ای به شکل کرم متراکم تر هستند. اگر می‌خواهید یک روکش طبیعی و جلوه درخشان داشته باشید، می‌توانید روشن‌کننده‌های مایع را انتخاب کنید، و اگر می‌خواهید کنترل منطقه‌ای و نتایج مؤثر در مناطق دارای کبودی و جای زخم داشته باشید، می‌توانید کانسیلرهای کرمی را انتخاب کنید.

چند نمونه از کانسیلر های با کیفیت

هر کدام از این محصولات کیفیتی عالی برای پوست داشته و می توان از آن ها برای آرایشی زیبا تر استفاده کرد تا پوستی زیبا تر و بی عیب و نقص داشت.

نتیجه گیری

به صورت کلی استفاده از کانسیلر ها در آرایش صورت می توانند بهترین نتیجه را در زیبایی شما بگذارند و شما با استفاده از این محصولات بتوانید پوستی شاداب تر و بی عیب و نقص تر داشته باشید. طریقه استفاده از کانسیلر و نمونه های مختلف این محصولات می تواند به شما کمک نماید تا آرایشی بی عیب و نقص تر داشته باشید.


فقط نکته ای که در خرید این محصولات نیاز دارید تا به آن اهمیت دهید، کیفیت محصول انتخابی و تناژ رنگی آن می باشد که باعث خواهد شد تا پوستی زیبا تر داشته باشید. شما می توانید با توجه به نیاز خود و سلیقه شخصی، از این محصولات خریداری و استفاده نمایید تا پوستی زیبا تر و شاداب تر داشته باشید.

1 دیدگاه در “کانسیلر چیست و طریقه استفاده از کانسیلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *